Help & Veel Gestelde Vragen

Oplossing bij Kleine Problemen

1. Login werkt niet / ik kan niet inloggen

Note: in het kader van de AVG privacy (mei 2018) en de bewaartermijn van persoonsgegevens hebben wij alle persoonsgegevens verwijderd (geanonimiseerd) waardoor bleek dat helaas ook alle aangemaakte accounts zijn verwijderd, ook die van jou. Je kunt opnieuw een account aanmaken. Excuses voor dit ongemak.

De login is handig voor als je later nog eens een bestelling wilt doen. Je kunt altijd zonder in te loggen jouw bestelling te plaatsen!

Als je met login werkt, zijn er 2 mogelijkheden:

a. Je hebt nog geen account aangemaakt
Je kunt dit alsnog aanmaken door links onderaan op de knop 'Registeren' te klikken of op de pagina 'Methode van verzending en Betaling' klikken op de knop 'Nieuwe Login account'.
Let op: je krijgt geen bevestiging van de inloggegevens (omdat de software dit nog niet kan).

b. Je hebt wel een acccount aangemaakt.
Als je jouw wachtwoord niet meer weet, maar nog wel uw inlognaam weet, klik dan onderaan de inlogbox op: 'Wachtwoord vergeten?'
Je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord dat je via 'mijn account' onder de home-knop kunt aanpassen
klik hierop en je komt in jouw omgeving waar je het wachtwoord kunt aanpassen.


Mocht het inloggen in zijn geheel niet meer lukken, e-mail ons dan zodat we je nieuwe codes kunnen mailen die je vervolgens na het inloggen zelf opnieuw kunt instellen.



2. iDEAL doet het niet

Controleer of je op www.inspiratiefilms.nl zit, dus met 3x de 'w' ervoor. Dan zou het moeten werken, tenzij er een landelijke storing is (wij melden dat zover wij dat weten en kunnen op Twitter en Facebook). Gelieve bij een dergelijjke storing het op een later moment nog eens te proberen.



Antwoord op Veel-Gestelde-Vragen (FAQs)

1. Hoe kan ik zien dat mijn gegevens veilig en versleuteld worden opgeslagen?

Dit kun je zien door de verandering tijdens het bestelproces van http:// naar https:// en het slotje dat geel oplichts als je met de cursor over het webadres gaat. Zie onderstaande figuur:


2. Er is geen ondertiteling bij de trailer. Is de film dan ook niet ondertiteld?

De trailers zijn zelden met een Nederlandse ondertiteling beschikbaar. Degene die er wel zijn hebben we dan ook opgenomen in onze webwinkel. Bij dvd's zonder Nederlandse ondertiteling staat altijd '(EN)' erbij.


3. Er is geen ondertiteling bij de film / het is een import film. Is de film dan wel afspeelbaar op mijn dvd-speler?

De films die wij zelf importeren zijn afspeelbaar op de dvd-spelers die nu gangbaar zijn in Nederland. Bij oudere types van voor 2005 hebben we helaas 1x moeten constateren dat de dvd niet afspeelbaar was. Dus bij twijfel kijk even hoe oud jouw dvd-speler is.


4. Er worden toch verzendkosten berekend, terwijl ik een e-ticket heb besteld, hoe kan dat?

Je dient inderdaad eerst te kiezen voor verzending 'Standaard' bij de kassa wordt dit bedrag automatisch in mindering gebracht.


5. Ik ben toch niet tevreden met de aankoop, kan ik de dvd(s) retourneren?

Binnen 14 dagen na aankoop kun je jouw bestelling retourneren mits de seal-verpakking nog dicht is. Na ontvangst van jouw mail waarin je aangeeft dat welke dvd je wilt retourneren, sturen wij je een retourformulier. Je krijgt jouw betaald geld dan teruggestort op jouw rekening. Let op: je dient zelf de kosten voor de retourzending te betalen.

 

Toch nog problemen en/of vragen?

Bel ons op nul6 445 11 860 (spreek eventueel je boodschap in en wij bellen zo spoedig mogelijk terug) of e-mail via Info@InspiratieFilms.nl

Niek van Duivenbooden & Jolande Pit